#1 Skrevet Oktober 30, 2012 hei...trenger en styreboks til rs2 bakdiff.... skrik ut om du har en liggende:) tlf:95074610 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2012 Tror jeg har en slik liggende, men får ikke sjekka før enn torsdag/fredag.. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2012 okey det hadde vært fint...si ifra vis du finner en dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2012 Har liggende i garasjen, men må bare funksjonteste den før jeg kan selge Bare å komme med bud på den ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2012 okey men jeg vet ikke hva sånne ting ligger på i pris jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2012 Ikke jeg heller Må søke litt å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2012 Betalte vel en 300 kroner for min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2012 Da har jeg testet den i 100'en min og fungerte utmerket Hvis vi går ut ifra det Bjørnar betalte så kan vi si 400 inkl frakt så er den din ? Stort mindre enn det så mister jeg interessen av å kjøre ned på posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2012 så bra:)jeg tar den jeg:)kan jeg ikke sende deg adr og alt på sms da?95074610... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...