#1 Skrevet Oktober 30, 2012 Har ett optima yellow batteri som jeg har stående, som jeg ikke bruker p.d.d. Kjøpte det for sommeren 2 år siden , men har ikke blitt brukt siste 1.5 året. men har ikke lader til å lade det opp igjen(hørt så mye diverse om lading av disse batteriene) så jeg selger det i stedet. pris ny er ca 2300-2500. men selges det for 1400,- /bud. Befinner seg i Trysil i Hedmark, men kan taes det med opp til Trondheim igjen 4.11 om noen i trønderlag evt er intr. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2012 kan selges for 1000 om noen i trønderlag er intr så kan jeg ta den med opp i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2012 oppppp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2012 Har du det ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2012 Har du det ennå? jepp det står på låven i Trysil ennå. intr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2012 500kr;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2012 Jepp, er egentlig d. men hvordan er tilstanden?mye er det brukt og har det stått mye ute/på låven? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 8, 2012 Jepp, er egentlig d. men hvordan er tilstanden?mye er det brukt og har det stått mye ute/på låven? det er vell brukt ca 3-4 mnd før det ble utladet og satt på låven, og har vell stått der, tja 1-1,5 år tror jeg - - - Updated - - - 500kr;) det er notert. henter du isåfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 8, 2012 hm, var det utladet når du sette detbort ja. nei da blir jeg skeptisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 8, 2012 hm, var det utladet når du sette detbort ja. nei da blir jeg skeptisk glemte å ta ut batteriet da bilen sto på vinterlagring bare og hadde ikke lader til å lade det opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 8, 2012 skulle ha vært laddet opp igjen, og sett om det holder på strømmen. gjør det ikke det, så er det jo ikke verdt noen ting dessverre Jeg kunne virkelig tenkt meg å kjøpt det, men ikke om det ikke blir testet, ellers kan det være penga rett ut av vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 8, 2012 skulle ha vært laddet opp igjen, og sett om det holder på strømmen. gjør det ikke det, så er det jo ikke verdt noen ting dessverre Jeg kunne virkelig tenkt meg å kjøpt det, men ikke om det ikke blir testet, ellers kan det være penga rett ut av vinduet er derfor jeg selger det, for jeg har ikke lader, hadde jeg hatt lader hatt jeg nok brukt det selv. der står også i første post også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 8, 2012 er derfor jeg selger det, for jeg har ikke lader, hadde jeg hatt lader hatt jeg nok brukt det selv.der står også i første post også Okei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 8, 2012 Om du tar batteriet til Trondheim kan jeg alltids lade det for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...