#1 Skrevet Oktober 31, 2012 Har en Golf 4 2000 modell som under køyring plutselig kan kutte all motorkraft, for så å la det gå nokre sekunder før den kjem igjen og virker som den skal. Aner ikkje om det er tenning eller bensintilførsel som blir kutta. Det skjer mest ved køyring i oppoverbakke. Dette har egentlig vore slik i fleire år, men merker no som det blir kaldere at det har skjedd oftere. Noken som har en idè om ka det kan vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2012 Kjør en VagCom test så finner den lett ut hva det er. Er endel følere som kan fuske (kam og veivsensor bla.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2012 Ja har tenkt på det.. Men vil det komme noken feilmeldinger når diagnosen blir kjørt når bilen går som den skal? er jo som sagt ganske sjelden det skjer, og varer noken få sekunder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2012 Feilmeldinger blir liggende til man kvitterer de ut i de fleste tilfeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2012 Jeg hadde et tilsvarende problem med min Golf 3 1.6 -96. Da fikk jeg et tips om å kjenne på reléene over pedalene om noen var varme når den stoppet. Det gjorde jeg, og et av de var litt varmt. Det viste seg å være bensinpumpereléet. Tok det med til et Møller verksted, kjøpte nytt og siden gikk den som en klokke. Herman 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...