aktivere Webasto 2006 passat 3c 2.0tdi

Anbefalte innlegg

Hei

Etter en titt under bilen så stakk det et fremm et lite eksosrør ut fra motorommet. stakk på møller de sier det er webasto på bilen og at den kan styres fra kjørekomputer, men det stemmer ikke, finner ikke noe aux heat valg i menyen der. trenger man noe tillegsutstyr? og funker den jeg har kun som forvarmer ved kaldstart?..

Noen som har peiling tips erfaringer mottas med stor takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en tilleggsvarmer til motoren, er akkurat samme som brukes til parkeringsvarmer,men du må ettermontere et tidsur eller en trådløs aktiverings "dongle" for å få startet den. koster flesk......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok jeg har funnet et kit på ebay. med fjernkontroll. koster bare 1500 kr der da.. tidsur sier du? en styre enhet med andre ord siden det står i manualen at det skal være en meny i fis eller mfd eller hva det displayet midt i spedon heter. uansett vist dette ebay kittet funker er det billigere en å instalere motorvarmer type el med cupevarmer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å "bygge" om varmeren du allerede har til parkeringsvarmer må du ha et oppgraderingssett fra webasto (hellanor) som består av et ledningsnett, rele + et spesialrele til å styre på/av på kupevifte og en USB dongel for å låse opp/programmere om varmeren for bruk som parkeringsvarmer.

I tillegg så må du ha enten tidsuret eller fjernkontrollen for å styre den.

Det med styring via kjørekomputer har jeg ikke vært borti så det er jeg blank på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får jo fyra den i gang via vagcom, testmode dog.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får jo fyra den i gang via vagcom, testmode dog.

Det kan man med alle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir det t91 telestart fra ebayen.. tror eg ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, lurer på det samme sjølv. Har du bestilt og montert deler fra ebay?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke orka kjøpe det kittet. Desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.