#1 Skrevet Oktober 31, 2012 (endret) Hei har noen litt slitne bbs rs 15 felger . vuderer å selge disse. Lurer på hva man få for noe sånt? Å eventuelt pris Færdi oppusset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2012 er dem orginale og nyopppusset så burde minst få 15000,- for dem... og med orginale mener jeg da at dem ikke er bugget om i bredde eller størrelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2012 Ja de er helt orginal. Ikke breddet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2012 Strøkne kan gå for 8k-15k, men det er jo vanskeligt og si kva folk er villig til og betale. Men det forutsetter jo at du har alle senterdeksel i bra stand og at felger er runde og fine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2012 I annen boltsirkel er jeg enig i prisene dere mener, men 5-112 og 15" er ikke optimal kombo! jeg ville sagt 5-6K maks i orginal dim...prøv å legg de ut å se da vel Men dønn strøkne, noe breiere ringer og komplette så muligens 7-8 lapper - hadde det vært 4-100 så hadde prisen vært 10-15K. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2012 Ja, når eg tenker over det så er det logisk, men eg har bare sammenlignet pris med andre som er til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2012 Har fått bud på 2500 i den tilstand de er idag. Men har litt lyst å pusse dem opp å bruke de på s2"en i vinter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2012 Er disse solgt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2012 Ja, de ligger hjemme hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2012 Ja, de ligger hjemme hos meg Gratulere med flotte felger. Jeg kører 16 på sommer og tenkte det kunne vært kult med 15 på vinter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...