Anbefalte innlegg

image.jpgHei har noen litt slitne bbs rs 15 felger . vuderer å selge disse. Lurer på hva man få for noe sånt? Å eventuelt pris Færdi oppusset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dem orginale og nyopppusset så burde minst få 15000,- for dem...

og med orginale mener jeg da at dem ikke er bugget om i bredde eller størrelse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de er helt orginal. Ikke breddet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkne kan gå for 8k-15k, men det er jo vanskeligt og si kva folk er villig til og betale.

Men det forutsetter jo at du har alle senterdeksel i bra stand og at felger er runde og fine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I annen boltsirkel er jeg enig i prisene dere mener, men 5-112 og 15" er ikke optimal kombo! jeg ville sagt 5-6K maks i orginal dim...prøv å legg de ut å se da vel ;)

 

Men dønn strøkne, noe breiere ringer og komplette så muligens 7-8 lapper - hadde det vært 4-100 så hadde prisen vært 10-15K.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, når eg tenker over det så er det logisk, men eg har bare sammenlignet pris med andre som er til salgs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått bud på 2500 i den tilstand de er idag. Men har litt lyst å pusse dem opp å bruke de på s2"en i vinter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de ligger hjemme hos meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de ligger hjemme hos meg

 

Gratulere med flotte felger. Jeg kører 16 på sommer og tenkte det kunne vært kult med 15 på vinter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.