Audi 100 Q 1990 mod selges/byttes

Anbefalte innlegg

har nå sittet i tenkeboksen endel timer, og kommet fram til at jeg nå vil bytte ut 100 quattro'en.

bilen er en audi 100 2.3 quattro Avant i sort farge. står i sort S4 interiør i skinn, lite skader, ingen hull. har ikke klart å skaffe understellet til passasjersetet da framstolene har stått i en Audi 80. er en bulk på høyre bakskjerm, og venstre framskjerm som var der da jeg kjøpte bilen, speedometer funker ikke, men holder en knapp på den kontaktboksen på girkassa, som jeg tenker å bytte de nermeste dagene. ellers er drivverk og motor tight og fin, sitter i et momo ratt nå men org ratt medfølger. glupingen som hadde bilen før meg har malt åver takrailsen med sort benga som har flasset av og kommet fram rust av en pussig grunn. er noe kluss med lysbryter så nærlys funker bare på nedre hakk, altså kjørelys, parklys fungerer som de skal, og langlys på øvre hakk. ellers funker resten som det skal, og bilen er pen å se til. kan også følge med en orginal WR motor fra URQuattro i god stand med komplett motor med ledningsnett og hjerne for 5000, da jeg skulle kjøpe denne av en kompis, så den er tiljengelig :)

bilen skulle vært eu-godkjent i Juni i år, men har ikke kjørt kontroll på den enda.

selges slik den står til høystbudende over 12.000 med skinnseter, eller 10.000 uten setene.

 

eller bytte i 100 quattro sedan typ44, eller 80-90 quattro typ 85. spiller ingen rolle om den ikke er eu-ok sålenge motor starter og bilen er kjørbar.

 

kan også nåes på mobil 95525231

 

-Håvar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.