#1 Skrevet Oktober 31, 2012 jeg har en 05 Touran og har aktivert coming home , har den minste rød fis så får ikke justert noe på den. men har hørt at det går an å justere tiden i vag-com. hvilken kanal i adaption? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2012 På min -07 Touran Highline er det Channel 01 for CH og Channel 02 for LH. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2012 ok. er det bare å skrive inn tiden a`sekunder da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2012 ok. er det bare å skrive inn tiden a`sekunder da eller? Ja - tiden i sekunder. Jeg har den store røde FIS'en, så jeg kan justere tiden derfra også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2012 supert da var det iorden! takker for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2012 jeg har xenon kjørelys og halogen fjærnlys, og jeg fikk kun coming home til å virke, men en kamerat har bare halogen og en bil som ikke har utstyr i det heletatt. på bilen hans fikk jeg både coming home og leaving home til å virke?? hvorfor det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2012 Jeg har kun halogen, så dette er jeg usikker på. Som en typisk trønder, så har jeg en egen evne til å besvare et spørsmål med (minst) et nytt: Har dere samme type lysbryter? Med eller uten "Auto"-funksjon? Har en eller begge av dere regn-/lyssensor? Har dere testet med lysbryteren i samme posisjon (0, Auto, 1)? Har dere samme Central Electr. Unit? Har dere sjekket at dere får tilnærmet de samme valgene i VCDS (VAG-Com)? Dessverre ikke mye bidrag, bare mange flere spørsmål. Men, forhåpentligvis noe som kan sette dere på sporet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2012 vi har begge kun "0" park og "1" på bryterne,men han har nok en annen modul. ingen av oss har regnsensor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2012 vi har begge kun "0" park og "1" på bryterne,men han har nok en annen modul. ingen av oss har regnsensor. Har du testa med lysbryten i 1? Før jeg bytta lysbryter til en med "Auto"-funksjon, å virka begge deler med bryteren i 1 og bare den ene til å virke med bryteren i 0. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2012 ja den må stå i "1" for at coming home skal fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2012 ja den må stå i "1" for at coming home skal fungere. Men, du får bare CH til å virke? Kanskje ikke din kontrollmodul tillater begge deler? Høres nesten merkelig ut. Ville trodd at enten så virker begge deler, eller så virker ingen av delene. Dumt spørsmål: Har du sjekket alle settingene i VAG-com? Sikker på at du ikke har satt tiden for LH til 0 sek? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 5, 2012 har sjekket. alt er ok, men jeg har også lest at flere kun får ch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 5, 2012 har sjekket. alt er ok, men jeg har også lest at flere kun får ch. Merkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...