#1 Skrevet November 1, 2012 (endret) hei...jeg et komplett intriør ifra polo colour concept vis noen trenger...kommer ifra en 97mod 5 dørs bil...det er vanlig slitasje på fører stolen ellers så ser det bra ut...pris:3500kr...må hentes på fetsund...tlf:95074610...hele bilen selges i deler:)bare og skrike ut vis du trenger noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2012 Passer dette i golf 3 montro ? åpen for bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2012 Dørsidene er forskjellige fra golf... mulig også baksetet er forskjellig:s vet det er forskjellige bredder på sporene setene går i forran (værtfall på 80 typ 85q). Men om d passer kan jeg ikke svare på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2012 hei...forsetene passer rett i golf tre men jeg er litt usikker på om baksete passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2012 Oki.. ja, er mulig no forsjeller på baksetet:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2013 Er dette solgt? Evt pris ligger det på nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...