Golf 2: Oppgradere bremsesylinder. beholde ABS

Anbefalte innlegg

Skal ha Brembocalipere foran på 2eren min. Fått tak i bakremsene fra en Audi RS2. Dette innebærer at jeg også må bytte hovedsylinder for å få nok kraft. Problemet er at jeg ønsker å beholde ABS. Noen som vet hvilke valg jeg har? Må kanskje bytte ut hele ABS systemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

corrado ABS.pngHar lurt litt på om det vil fungere å bruke oppsettet fra corrado vr6 som vist på bildet. Det oppsettet bruker en 23.8mm cylinder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du drar med deg alt av ledninger etc, så bør dette gå det :)

men abs typen du har i dag ser noe annerledes ut. er det deg jeg svarte på vortex ang dette for litt sida? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel svare her og :)

Ser ut til at Golf syncro/golf har et abs agregat med 19,05mm stempel

og de bilene med EDS (rallye etc) har 20,64mm stempel.. så er vel ikke akkurat noe og hente på det gamle systemet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer. Tok en prat med broren min som jobber på GIK, han mente det bare var å fjærne alt av ABS. Går nok for den løsningen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvilken hovedsylinder vil du gå for hvis du skal ta vekk alt? Jeg har nylig tatt vekk alt på min G2 og satt i en original gti bremsesylinder. Og når jeg nå har S2 calippere så er pedalen veldig myk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk Sharan Pumpe :) 23.81MM :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer Sharan sylinderen rett på G2 bremsekraftforsterker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Roger Hjelmseth kjører med en slik en i sin 2'er 16vt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.