#1 Skrevet November 1, 2012 Skal ha Brembocalipere foran på 2eren min. Fått tak i bakremsene fra en Audi RS2. Dette innebærer at jeg også må bytte hovedsylinder for å få nok kraft. Problemet er at jeg ønsker å beholde ABS. Noen som vet hvilke valg jeg har? Må kanskje bytte ut hele ABS systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2012 Har lurt litt på om det vil fungere å bruke oppsettet fra corrado vr6 som vist på bildet. Det oppsettet bruker en 23.8mm cylinder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2012 om du drar med deg alt av ledninger etc, så bør dette gå det men abs typen du har i dag ser noe annerledes ut. er det deg jeg svarte på vortex ang dette for litt sida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2012 (endret) Kan vel svare her og Ser ut til at Golf syncro/golf har et abs agregat med 19,05mm stempel og de bilene med EDS (rallye etc) har 20,64mm stempel.. så er vel ikke akkurat noe og hente på det gamle systemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2012 Stemmer. Tok en prat med broren min som jobber på GIK, han mente det bare var å fjærne alt av ABS. Går nok for den løsningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2012 Men hvilken hovedsylinder vil du gå for hvis du skal ta vekk alt? Jeg har nylig tatt vekk alt på min G2 og satt i en original gti bremsesylinder. Og når jeg nå har S2 calippere så er pedalen veldig myk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2012 bruk Sharan Pumpe 23.81MM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2012 Takk for den Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2012 Passer Sharan sylinderen rett på G2 bremsekraftforsterker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2012 Jepp. Roger Hjelmseth kjører med en slik en i sin 2'er 16vt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...