Anbefalte innlegg

ATS Classic 7x13 ET20/4x100 selges. Oppussingsobjekter, en felg er relativt fin (avbildet under), resten trenger litt slip og polish.

1500,-/bud.

DSC00871.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer det impresset også forran ? Felgene tar ikke i calipperne ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dt noen skader på di andre felgene da ? orker du sende dem ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer det impresset også forran ? Felgene tar ikke i calipperne ?

 

Med de gamle caliperne jeg har på min mk1, må de spaces ut noe for å gå klar. Vet ikke om dette er annerledes med andre calipere...

 

Er dt noen skader på di andre felgene da ? orker du sende dem ?

 

Jeg kan ta en nærmere titt på de til mandag. De 3 andre felgene må som nevnt tidligere pusses på, men jeg mener de skal være skadefri. Jeg kom aldri så langt at jeg prøvde felgene på bilen min. Kan nok la seg gjøre å sende de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det var det jeg fryktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kjøpe dem om dem ser skadefri ut og total prisen blir rundt 2000 kr .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. klaring til bremser: De tar i om man har den store typen sadler på VWII-kaliperne. Om man har utførelsen uten bøylen (som de enklere Golfene og inntil 82 GTI hadde) blir det bedre plass. Men uten å huske eksakt tror jeg man må til med 5 mm spacere også med slike sadler. I alle fall når man har nye bremsebelegg;). Det blir bedre plass med massive skiver og GTI-bremsebelegg, for å foreslå litt "fusseltuning".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.