#1 Skrevet November 1, 2012 Har nettopp fått skiftet egr ventil, så bilen har stådd i ro i ca en mnd, så når jeg starter bilen igjenn nå så er høyresiden på mmi panelet mørk, men knappene fungerer når jeg trykker, samt at hjulet du blar igjennom menyene ikke fungerer når du ruller men fungerer når du trykker. Har skjekket sikringer, men ingen er gåen:-/ bilen er en a6 2006 mod 2.0 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2012 Forsøk å koble av batteriet i en halvtime. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2012 Hehe, rune! Du har som regel alltid svaret du:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2012 Fungerte dårlig det rune:-/ noen andre forslag anyone? Noen som har hatt samme problem før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2012 Prøv å ta en system restart:) Hold disse knappene inne http://hidden.motor-talk.de/hidden/galleries/0/143/3061/14445543/b4f-0533-50052.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2012 Funka desverre ikke det heller :-/ er det ikke det ene er det det andre, ender vel opp med at jeg må bestille ny mmi enhet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2012 Noen flere forslag? Eneste jeg la merke til når jeg skulle starte opp var at det var dårlig batteri. (Symbolet i kjørecomputeren) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2012 Hehe. Løste seg selv det.. var sikkert bare dårlig batteri som gjorde det :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...