#1 Skrevet November 1, 2012 Jeg har et duggproblem på min Polo 1.4 Bensin 9N 2006 (10.2005). Symptomene er veldig lik som i denne tråden. Kupéfilteret ble byttet med det samme jeg oppdaget dette, uten noen effekt. Jeg oppdaget dette i fjor vinter, og fant ut at det var litt fuktig i teppet under under pedaler/førersete. Da våren kom tok jeg bort plastdeksler og fikk brettet bort teppet slik at alt fikk tørke skikkelig. Det var noe overflaterust under gasspedalen og bakover uten at jeg skjønner hvorfor. Bilder vedlagt. Det betyr at bilen nå er knusktørr i gulvet, men da temperaturen falt nå i høst kom problemet tilbake med samme symptomer. Har gjort regntest, og vann ovenfra kommer ikke inn i bilen som jeg kunne se. Samtidig som bilen er "rensket" har jeg vært en tur hos et vW verksted, og tilbakemelding fra de er at varmeapparat/AC er ok, inkl. kondensavrenning, og uten å demontere dashbord og alt rundt var det vanskelig å finne årsak... Er det noen som har noen tips? Vet ikke om jeg kjøper helt at varmeapparat/AC er ok. Det virker som om det er det som "blåser" duggen ut i bilen. Den dekker alle vinduer 100% helt ut i kantene, og for å få bukt med det er det full defrost og åpning på vinduer som er løsningen. hilsen Herman 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...