#26 Skrevet Desember 7, 2012 Har du bilder av interiør? Er det el + varme ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 9, 2012 har du girkassa på denna eller er motor og slikt solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 12, 2012 Har du bilder av interiør? Er det el + varme ? De er uten el og varme, skal få tatt noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 12, 2012 har du girkassa på denna eller er motor og slikt solgt? Motor og gear skal jeg beholde selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 2, 2013 Ingen som trenger billig stoff interiør, sort, til avant??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 4, 2013 Har ikke demontert den ennå, men den er tett. Hei. Har du bilde og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 4, 2013 Tenkte du på Bensintanken ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 5, 2013 Bilder av stoler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 5, 2013 Det er IKKE varme i de Dørtrekka er med treverk Har satt pris til 1000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 5, 2013 Har du massemåleren? Vis det er 2.2t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 5, 2013 Ja tenkte på tanken:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 5, 2013 Har du massemåleren? Vis det er 2.2t. Har ikke flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 5, 2013 Ja tenkte på tanken:-) Skal prøve å få henta den, har ikke noe bilder ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 10, 2013 500kr til den som gidder å hente den her i Skien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 11, 2013 Er det mye rust eller kun overflate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 11, 2013 Vet ikke hva jeg skal si jeg men det er jo overflate rust. Den var jo tett når den stod i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 12, 2013 Ser bare litt stygg ut rusten på det første bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 13, 2013 Radiator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 13, 2013 Radiator? Nei, den er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 30, 2013 [ATTACH=CONFIG]207951[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]207953[/ATTACH]Det er IKKE varme i de Dørtrekka er med treverk Har satt pris til 1000 Hmm..noen ide om hvor mye dette koster å sende til Bergen? Om alt pakkes på pall og sendes med spedisjonsfirma eller noe sånt? For jeg er ute etter nye stoler til min - som ikke tar livet av ryggen på langturer! Så om det ikke er 'allverdens' i frakt, så tar jeg seter og dørtrekk. Er det med bakseter og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 1, 2013 passer S6 drivknuter på audi S2 sedan ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 9, 2013 passer S6 drivknuter på audi S2 sedan ? Ikke sikker på det - - - Updated - - - Hmm..noen ide om hvor mye dette koster å sende til Bergen? Om alt pakkes på pall og sendes med spedisjonsfirma eller noe sånt? For jeg er ute etter nye stoler til min - som ikke tar livet av ryggen på langturer!Så om det ikke er 'allverdens' i frakt, så tar jeg seter og dørtrekk. Er det med bakseter og? De er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 14, 2013 er refleksplata solgt? evt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 17, 2013 Hei. Solgt tanken? Viss ikke, kan du trykkteste den for og vere sikker på at den er tett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 30, 2013 hei har du calippere bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...