#1 Skrevet November 2, 2012 Hei, noen som har tips når det gjelder hjulvinkler på Golf/Jetta Einser ved banekjøring (R-dekk)? Regner med jeg må til med en del mer camber både fremme og bak (shims)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2012 Foran har vi justert maks og frest av spindel bak til 2 grader. Funka greit det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2012 Deffiner max... Hos meg begrenses det av ET på felgene, eg kjører med OEM vinkler nå, fin temp på dekkene mine. Greier en god del grader på SPAX fjærbeina. Tips til plasser en handler camber shims Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2012 Deffiner max...Hos meg begrenses det av ET på felgene, eg kjører med OEM vinkler nå, fin temp på dekkene mine. Greier en god del grader på SPAX fjærbeina. Tips til plasser en handler camber shims Petter? Godt poeng 7x15 ET25 til det subber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2012 Må eg til med 12mm Spacer altså, jeje livet er hardt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2012 Har dekka jevn temp over hele så er det jo greit. Vi brukte Federal gateslicks og de satt som klistra etter 1-2 runder på gamle Rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2012 Dei er i det minste jevn slitt etter 3 dager med Våler kjøring.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2012 Gatedekk eller R-dekk? Gatedekk trenger vel mindre camber? Jeg har jo 6x13 ET13 så å makse camber fremme på Einser blir vel litt vel voldsomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2012 Yokohama A046 eller hva de heter fremme gateslicks 195/50/15, og Yokohama A-drive standard dekk bak (liker ikkje banekjøring da de blir gjørme....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...