clutch sachs type m228 a4 b5 aeb 1.8t

Anbefalte innlegg

trykkplate Sachs typ m228

sachs lamell type 4 puck nr 88 1864 999 987

sachs utløser lager

kjøpte dette men har i grunn ikke bruk for det da økonomien ikke vil si jeg kommer til ha motor som gjør at jeg må ha det.

så er da på jakt etter orginal clutch, evnt litt kraftigere. kan byttes med litt mellomlegg

trykkplate, utløserlager har gått veldig lite da motoren det sto på raste. den gikk i 2 mnd ca.

lamell ha gått rundt 2000km.

usikker på hvor mye dette kittet holder på hester men

tror det er denne lamellen hvertfall

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A4-8E2-B6-11-00-12-04/1-8-T-140-kW-;-11/2002-12/2004/Clutch-Disc-Racing::17.html

stemmer med nr.

trykkplate vet jeg ikke mye om. men er forsterket og stått på motor med 400+ hk.

pris: veldig usikker, byttes gjerne i orgnal/forsterket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vil ha denne før neste helg, havner den i bilen min da den er greit slitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis ingen er int blir denne montert i morgen !:) siste sjangs til få seg en grom clutch billig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er dette montert på min egen bil så kan slettes ;) veldig kjørbart så anbefales ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.