#1 Skrevet November 2, 2012 noen snille trøndersjæler som vil ta diagnose på en 95mod a4? mangler overgangen til å ta den selv.. jeg er bosatt på stadsbygd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2012 noen snille trøndersjæler som vil ta diagnose på en 95mod a4?mangler overgangen til å ta den selv.. jeg er bosatt på stadsbygd. Hjelper kanskje lite å være trøndersjel med VCDS OG overgang så lenge man er bosatt i Krisitansand? Sorry - jeg kunne ikke dy meg. Selv om jeg har bodd i Kristiansand i snart 14 år, så er jeg trønder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2012 bli ein dyyr diagnose det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2012 kan også komme til trondheim!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2012 Kom kom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2012 hold t hænn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2012 bli ein dyyr diagnose det Hadde nok blitt noe kostabart.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2012 nåja! ingen som e løsten på nånn kroner da? ha kjørt bil i nødmodus i over ei uke no.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...