Vw Jetta 1991 1.8GL selges. 15 000,-

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Update: Bilen selges uten sommerfelger og tilhørende spacere!

 

Da har jeg kommet til et punkt der min økonomi har fått seg en real smell. Og det er derfor jeg da ser meg nødt til å kvitte meg med bilen som jeg aller helst skulle beholdt. Den selges for en billig penge da det haster litt.

 

Km-stand er på ca. 115 000km.

Pris: 15 000,-.

MERK: Prisen er for bilen uten schmidt-felgene og tilhørende spacere.

 

Mangler: Frontrute har en sprekk, men er lovlig å kjøre med. Venstre bakre dørhåndtak er ødelagt og derfor tatt av(komplett sett er på ca. 800,- fra ecstuning), batteriet er flatt og vil ikke ta imot lading(trenger nytt batteri).

Utenom dette er det ingen ting som er å utsette på bilen som jeg vet om. Lite rust og i generelt god stand ! Svart plastikk på bilen har begynt å flasse litt.

 

- V-Maxx justerbart senkesett godkjent i vognkort.

- Rallye front

- G60 breddere.

Merk: Jeg har tatt av skiltene på bilen.

Følger med en del griller og litt annet småtteri.

 

IMG_6838.jpg

IMG_6840.jpg

IMG_6844.jpg

IMG_6849.jpg

 

 

TLF: 45 27 15 90

E-post: simengrasto@gmail.com

 

Mvh.

Simen Grasto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

 

Litt info til de som vurderer å legge inn skambud på denne..

 

Prisen er ikke diskuterbar over hode! Fikk inn et bud på 10 000,- i går og ble rett og slett forbanna. Mulig denne bilen ikke appellerer til alle her inne.

Men jeg betalte 28 000,- for den i Januar. Og det mente jeg den var verdt, for det er ikke mange jetta som er i så god stand som denne som ligger ute.

 

I mitt eie har jeg skiftet til nytt justerbart senkesett på den da det gamle var rett og slett ferdig. Jeg har montert nye rallye lykter da de gamle var ferdig. Og bilen har på generelt basis blitt tatt mye bedre vare på enn den har gjort de siste årene.

 

Så det at den nå ligger ute for 15 000,- er rett og slett idioti vil jeg påstå. Men da kan det hende at jeg klarer å beholde bilen i klubben istedenfor å selge den til en person som ikke helt vet hva han kjøper.

 

Også en liten obs obs: Bilen selges nå uten Schmidt-felgene !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veeldig fin bil, jeg har selv vært å sett på den:) absolutt verdt 15 000 .- hvis ikke mer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger du bil med schmidt felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger du bil med schmidt felgene?

 

Hei.

 

Som skrevet øverst i første post så gjør jeg ikke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump. Står her fortsatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.