#1 Skrevet November 3, 2012 Har ei ny vifte til klimaanlegget i en c4. Passer vel både a6 og s6. 1000kr eller bud. Pris nbs.no 1350kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2012 1000,- inkl frakt så tar jeg den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2012 Du skal ikke innom molde en dag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2012 Mulig jeg skal dit på lørdag så kan evnt plukke den opp da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2012 Den er grei! Ta kontakt på 99524913 om du tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2012 jepp;)blir mest sannsynlig så jeg gjør det om det ikke blir for kaldt i været,vifta slutta helt å gå i går kveld etter å ha vært dårlig i lang tid,hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2013 Kom aldri å hentet denne, så den er fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2015 Dette er vel solgt for lenge siden nå vil jeg tro. Ser at trådens siste bevegelser skriver seg fra april 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2015 Faktisk ikke sikker [emoji23] kan skjekke når jeg er hjemme fra jobb torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...