#1 Skrevet November 3, 2012 Har hørt om mange som har hatt store problemer med å ettermontere xenon i fjernlys på audi a4 b6 , med orginal xenon i nærlys. Masse elektroniktull. Er Det noen som har gjort dette med suksess ? Event hvor skal jeg kjøpe xenon kit ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2012 Ingen problem om du kjøper canbus sett! Finnes masse på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2012 Jeg kjøpte det aller billigste (sånn 300kr) settet jeg fant på ebay for en stund tilbake, der har jeg opplevd at noen ganger når jeg tenner fjernlyset og har lavt turtall på motoren så får jeg opp feilmeldinger på ABS og bremser. Løser seg med å slå av og på bilen igjen, men litt irriterende. Skal inn med et litt mer ordentlig sett straks og satser på at det går bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2012 Jeg har slengt på det billigste settet jeg fant på ebay (rundt 200,-). Det bruker en del tid på å tenne om det er lenge siden sist, i tillegg vandrer/flikrer lyset bittelitt. Ellers lyser det veldig bra og kommer ikke opp med noen feilmeldinger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2012 På min forrige bil, 2004 A4 B6 så brukte jeg et gammelt xenon kit fra før disse can-bus settene var tilgjengelig. Fikk eliminert feilmeldinger/forstyrrelser med en slik: http://forum.vacn.no/showthread.php?39441-Ettermontering-av-xenon!&p=2237855&viewfull=1#post2237855 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...