#1 Skrevet November 4, 2012 Når jeg skulle skifte olje på bilen så tok jeg e titt på ekosanlegget mit, det ser ikke ut som det er orginalt. På midtre lyddemper så stod det: 8D0 253 411 AF Eberspacher. Er dette et orginalt ekos? Bilen er en Audi a4 b5 1.8TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2012 Siden det står delenummer så vil jeg anta at det er originalt, men det pleier ofte å stå VW-Audi logoer også. Eberspächer lager eksosanlegg både direkte for fabrikkene og for ettermarkedet, så det er vanskelig å vite helt 100%. Har sjeldent sett originalt delenummer på uoriginale deler, da brukes gjerne fabrikkens eget delenummer i stedet for VW-Audi sitt nummer. Hvorfor mener du at ditt anlegg ikke ser originalt ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2012 Siden det står delenummer så vil jeg anta at det er originalt, men det pleier ofte å stå VW-Audi logoer også. Eberspächer lager eksosanlegg både direkte for fabrikkene og for ettermarkedet, så det er vanskelig å vite helt 100%. Har sjeldent sett originalt delenummer på uoriginale deler, da brukes gjerne fabrikkens eget delenummer i stedet for VW-Audi sitt nummer. Hvorfor mener du at ditt anlegg ikke ser originalt ut? Endestussen ser ut som den er fra s4, å det ser ut som det er mye grovere rør en orginalt. Og fra etter kat så er alt helsveist, eller skal det ikke gå ann å dele eksos anlegget på flere plasser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2012 Har sett flere helsveisede eksosanlegg fra fabrikk... De deles først når du kjøper erstatningsdeler, dvs. at du kapper det til å passe med den nye delen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...