Eberspacher ekos. er dette orginalt?

Anbefalte innlegg

Når jeg skulle skifte olje på bilen så tok jeg e titt på ekosanlegget mit, det ser ikke ut som det er orginalt.

På midtre lyddemper så stod det: 8D0 253 411 AF Eberspacher. Er dette et orginalt ekos?

Bilen er en Audi a4 b5 1.8TQ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det står delenummer så vil jeg anta at det er originalt, men det pleier ofte å stå VW-Audi logoer også. Eberspächer lager eksosanlegg både direkte for fabrikkene og for ettermarkedet, så det er vanskelig å vite helt 100%. Har sjeldent sett originalt delenummer på uoriginale deler, da brukes gjerne fabrikkens eget delenummer i stedet for VW-Audi sitt nummer.

Hvorfor mener du at ditt anlegg ikke ser originalt ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det står delenummer så vil jeg anta at det er originalt, men det pleier ofte å stå VW-Audi logoer også. Eberspächer lager eksosanlegg både direkte for fabrikkene og for ettermarkedet, så det er vanskelig å vite helt 100%. Har sjeldent sett originalt delenummer på uoriginale deler, da brukes gjerne fabrikkens eget delenummer i stedet for VW-Audi sitt nummer.

Hvorfor mener du at ditt anlegg ikke ser originalt ut?

Endestussen ser ut som den er fra s4, å det ser ut som det er mye grovere rør en orginalt. Og fra etter kat så er alt helsveist, eller skal det ikke gå ann å dele eksos anlegget på flere plasser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett flere helsveisede eksosanlegg fra fabrikk... De deles først når du kjøper erstatningsdeler, dvs. at du kapper det til å passe med den nye delen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.