Anbefalte innlegg

God kveld!

Etter jeg skiftet bremselysbryter på min GOLF V så må jeg trykke bremsen langt inn før bremselysene kommer på og "Automat-bremse-lampen" kommer bort.

Er det noe justering på dette eller har jeg kjøpt feil bremselysbryter? Kjøpte den på VW verksted så går jo utifra at det er rett. Fordi den jeg hadde før fungerte helt fint med at jeg var såvidt borti bremsen så kom bremselyset på (bare det at det var sporadisk feil på den).

Kanskje noen har hatt samme erfaringen?

EDIT: DETTE ER NÅ LØST, fant ut at jeg hadde trykket bremsen litt innover når jeg monterte bremselyskontakten første gangen! Derfor var den ikke helt som den skulle. Tok den ut og satte den inn igjen og da funket det! : rolleyes

Mvh

Jo Are Glærum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

iallefall de gamle bryterene kan justeres ved og dra de ut eller dytte de inn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er slik den jeg har også og det var den gamle også :) Så jeg synes det er litt rart egentlig at den oppfører seg slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.