#1 Skrevet November 4, 2012 Ønsker å kjøpe sentrallåspumpe til A4 b5 96 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2012 hei...har du dele nret på den pumpa som sittter i bilen din nå?send det gjerne på sms...tlf 95074610.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2012 Jeg har en liggende med Delenr: 8L0 862 257 E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2012 Har 3stk liggende men trenger som andre nevner dele nr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2012 Må få opp bilen får jeg får svart. Den er nå veldig låst.. Noen triks for å få den opp når pumpa ikke vil at man skal åpne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2012 Oisann, skremmende enkelt å åpne disse bilene uten nøkler da.. Delenr på den i bilen er: 4 AO 862 257 A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2012 Har også en liggende med 8L0 862 257E... Hør med møller om den du har er nummeroverflytta, det hender de gjør:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2012 Jeg har en fra en 97' som har samme delenummeret og slutter på E Kan du bruke denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2012 Min pumpe er laget av VDO i Sveits. Ser nesten ut som din Stian, men det innerste vakuminntaket er mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2013 Har fått bekreftet at 862 257 E skal passe. Kontaktene ser jo ikke like ut, men det er jo mulig å prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 3, 2013 Hvis du ska sørover (holmestrand- tønsberg, kan jeg møte deg slik at du kan prøve min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 3, 2013 Har fått bekreftet at 862 257 E skal passe. Kontaktene ser jo ikke like ut, men det er jo mulig å prøve. Skal få den billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 3, 2013 Skal få den billig Hva er billig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 3, 2013 Gi meg et fair bud på PM da skal nok bli enig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2013 Trenger fortsatt en som ender på E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...