Eksosanlegg Golf MK2 GTI 16v eller G60

Anbefalte innlegg

Hei

EDIT: Har per 15.11.12 fått tak i eksosmanifold og downpipe til Golf G60, og ønsker nå et passende eksosanlegg. Så vidt meg bekjent er G60-eksosen lik som 16v, så om noen har eksos til G60 eller 16v er det bare å rope ut. Av budsjettmessige hensyn er nok et orignalt eksosanlegg å foretrekke, men dersom noen har effektanlegg opp til 2,25" kan dette også vurderes om prisen er rett.

Undertegnede driver på med en liten oppfriskning av en forgassergolf, og ønsker i den sammenheng å kjøpe et eksosanlegg til Golf 2 GTI 8v.

Ønsker å kjøpe alt fra toppen og bak til støtfangeren, altså med eksosmanifold, da det som sitter der nå vil være en enorm flaskehals i dette oppsettet.

Dersom noen har effektanlegg, kan det også være interessant, men original GTI-eksos holder også.

Er det noen som har eksos uten manifold, eller omvent, så kan det sikkert være interessant det også dersom jeg ikke klarer å finne noe komplett.

Eksosanlegget kan godt være litt rufsete, men ikke noe som må sveises for å kunne brukes.

Jeg holder til på Østlandet, og vil helst kjøpe herfra da dette er noe jeg antar er kronglete å sende i posten.

Mvh

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har manifold og downpipe fra g60 om det er interessant? (dette er av typen dual downpipe)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett supersprint grenrør liggende, om det er interessant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til dere begge for svar. Begge deler kan være interessant.

Til Dan: Vet du hva slags eksosanlegg som passer til g60-manifold/downpipen? Leser at G60-anlegget er det samme som 16v, så da finnes det jo noen alternativer der. Hvor mye vil du ha for det?

Til Robin: Et grenrør hadde vært kanonbra. Da jeg er student og med tanke på at dette er min brors bil er budsjettet ganske lavt, så da spørs det hva du vil ha for det. Supersprint er jo gode greier, så jeg regner med at det ikke akkurat er "gratis".

Takk igjen for svar.

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de fleste anlegg passer til G60 manifold/downpipen. er flensa for katalysator. men den kan jo bare fjernes og sveises om evt

er likt som på 16v ja. bare med 8v manifold i stedet

tenker 500 for manifold og downpipe pluss evt frakt om du ikke gidder og komme og hente det på lillehammer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått tak i manifold og downpipe fra Golf G60 (takk til Dan), og ønsker passende eksos.

Rop ut dersom du har eksos til Golf G60 eller 16v, det er snakk om MK2.

Originalt er å foretrekke pga budsjett, men effektanlegg opp til 2,25" vurderes også.

Mvh

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.