#1 Skrevet November 5, 2012 Jeg og en kamerat har lyst å flytte litt på oss. Trenger jobb i oslo.. vi er forsåvidt ganske åpne for forslag til en viss grad. Min jobb erfaring: Biloppretter m kompetansebevis Barnehage Vekter Anleggsgartner Mvh ANdré.E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2012 Ja, er det noe tak i deg kan jeg alltids høre om vi ikke trenger en hjelpemontør til. Elektriker altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2012 Det kunne høres interessant ut det Bjørnar , sender deg en pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2012 Søker bestandig etter vektere på Gardermoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2012 Takk for tips, etter en stund med kveldsjobbing/helgejobbing har jeg funnet ut at det ikke passer meg. André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...