#1 Skrevet November 5, 2012 som tittel sier så lurer jeg på om en crossflow topp vil passe på en 2,0E abk motor. sitter i en audi 80 b4. funderer litt på crossflow og bike carbs hvis det i hele tatt er mulig å få på en slik topp. på forhånd takk! mvh Steffen M. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2012 Toppen passer rett på men du må gjerne sveise litt i oljereturen fra toppen da den er større (oval) på noen crossflow-topper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2012 det høres bra ut, passer kammen fra orginale 2E toppen over på crossflowtoppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2012 Ja, men ville aldri brukt en original kam dersom målet er mer effekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2012 har en 272 graders kam fra velox i den toppen jeg har nå, så er den som blir brukt. og bike carbs. sitter nå en lettere porta og overhalt topp fra velox der. men vil bytte ut innsprut med bike carbs for et kulere motorrom og kulere lyd om det blir gående noe mye bedre vet jeg ikke men... hvordan er kompresjoneforholdet med tanke på crossflow toppen? trengs det å høvle ned litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...