#1 Skrevet November 6, 2012 Ønsker å kjøpe en bakre fanger til en audi a4 b5 99 modell. Helst sort.. Det var et skifte av festene i 99, og jeg har ikke fått undersøkt enda hvem jeg har... Mulig disse kan byttes mellom fangerne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2012 Ønsker å kjøpe en bakre fanger til en audi a4 b5 99 modell. Helst sort.. Det var et skifte av festene i 99, og jeg har ikke fått undersøkt enda hvem jeg har... Mulig disse kan byttes mellom fangerne? hei har en sølv farget liggende om du er int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2012 Kanskje en fordel å informere om det er sedan eller avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2012 avant.... håper først og fremst på en svart en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2012 min sølvfargete er også til en avant - - - Updated - - - min sølvfargete er også til en avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2012 avant.... håper først og fremst på en svart en jeg har en svart en med fangerskinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...