#1 Skrevet November 6, 2012 Selger et komplett Gof mk6 GTI eksosanlegg (catback). Prisantdyning: Kr. 2500,- hentet i Kristiansand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2012 Er åpen for (realistiske) bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2012 Eg er interesert i dette, men kunne du ha sendt meg ett bilde på 48192853 eller mailen min soppi@broadpark.no , eg må nesten se om eg kan tilpasse det på min golf 1,6d.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2012 Eg er interesert i dette, men kunne du ha sendt meg ett bilde på 48192853 eller mailen min soppi@broadpark.no , eg må nesten se om eg kan tilpasse det på min golf 1,6d.. Det skal la seg ordne ila. helga. Hvis du er kjapp med å bestemme deg, og føret over fjellet ikke blir alt for ille så kan du få det levert til Odda på onsdag kveld. Alternativt kan det hentes på Radøy (Nord-Hordaland) i perioden 20-26. desember. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2012 Er det OEM eller hva slags merke snakker vi om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2012 Er det OEM eller hva slags merke snakker vi om? Originalt - Ble plukket av en Golf 6 til fordel for et catback-system. Planen var å bruke det på min -07 Touran, men planer endres stadig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2012 Ja eg er interesert ser du,, Onsdagen har eg friuke og, så det hadde igrunn passet bra.. Men send meg noen bilder så eg får tenkt litt kjapt før eg bestemmer meg,, Om det er helt og greit, så vil eg si at eg tar det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 13, 2012 Ja eg er interesert ser du,, Onsdagen har eg friuke og, så det hadde igrunn passet bra.. Men send meg noen bilder så eg får tenkt litt kjapt før eg bestemmer meg,, Om det er helt og greit, så vil eg si at eg tar det.. Skal få tatt bilder i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2012 Sendt deg pm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2012 Sendt deg pm.. PM besvart og eksosanlegget reservert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 21, 2012 Takker for en hyggelig og kjapp handel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 21, 2012 Takker for en hyggelig og kjapp handel.. Takk det samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...