#1 Skrevet November 6, 2012 (endret) Ønsker å kjøpe vento panser,grill (av den første typen med 4 riller) og kanskje lykter. Er også på jakt etter forskjermer til golf/vento dersom de ikke er rustne. Kan eventuelt bytte mot golf front, har i svart eller sølv med orginale lykter eller angeleyes lykter: Mvh André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2012 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2012 har ventopanser liggende.. har og grill men ikke den typen du er ute etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2012 tror jeg har grill av den typen du søker,helt ny og ubrukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2012 Har fått tak i panser, men grill mangler jeg, sender deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2012 Det var feil type han hadde, er denne typen jeg er ute etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2013 Kan Stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...