#1 Skrevet November 6, 2012 Ser på ein del andre bilmerker at speil går inn automatisk når ein låser bilen. Dette er etter det eg kan forstå ikkje mulig på verken Audi eller VW. Er det mulig å programere dette om på eit eller anna vis ? Sli det er no må ein "hugse" å skru brytaren for speil regulering til rett posisjon og det blir no ikkje alltid gjort :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2012 På min bil gjøres dette i MMI under car og låsing. De folder seg selv når bilen låses, uten av bryteren peker nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2012 Var det samme på min A4 B8, huket det av i MMIen så foldet speilene seg hver gang den ble låst. Dog svært ugunstig på vinteren når de er frosset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2012 Ok. Då får eg lese bruksanvisningen nøyare. Det heiter seg at : hvis intet annet nytter, les bruksanvisningen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2012 Husk at Q7'en din er bygd på en platform fra 2006, A4 B8 kom i 2008, så det er ikke sikkert du har den muligheten i MMI'en din. På min 2007 S8 har jeg ikke den muligheten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2012 Slik jeg har forstått dette har Audi denne muligheten og ikke VW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2012 Har lest bruksansvisning fram og tilbake, det er ikkje denne muligheiten på Q7. Sentralåset snur ikkje speil innover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...