El innklappbare speil på Q7 og sikkert andre modeller

Anbefalte innlegg

Ser på ein del andre bilmerker at speil går inn automatisk når ein låser bilen. Dette er etter det eg kan forstå ikkje mulig på verken Audi eller VW. Er det mulig å programere dette om på eit eller anna vis ? Sli det er no må ein "hugse" å skru brytaren for speil regulering til rett posisjon og det blir no ikkje alltid gjort :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min bil gjøres dette i MMI under car og låsing. De folder seg selv når bilen låses, uten av bryteren peker nedover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det samme på min A4 B8, huket det av i MMIen så foldet speilene seg hver gang den ble låst. Dog svært ugunstig på vinteren når de er frosset...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Då får eg lese bruksanvisningen nøyare. Det heiter seg at : hvis intet annet nytter, les bruksanvisningen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at Q7'en din er bygd på en platform fra 2006, A4 B8 kom i 2008, så det er ikke sikkert du har den muligheten i MMI'en din. På min 2007 S8 har jeg ikke den muligheten.... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg har forstått dette har Audi denne muligheten og ikke VW.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest bruksansvisning fram og tilbake, det er ikkje denne muligheiten på Q7. Sentralåset snur ikkje speil innover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.