Golf 1 motorfeste på reg.reim side PG motor

Anbefalte innlegg

Hva er det mest vanlige man gjør med golf 1 motorfeste,montert på PG motor for å tette for vannkanal i blokka på reg.reim siden?

Tenkte muligens å fylle på med sveisefuger på motorfestebraketten samt planslipe etter på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tur på eBay.

Der får du ferdig motorfeste tilpasset sånn at det dekker. Eventuelt mekke plata større/ny plate sjøl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det for liten plass mellom motorfeste og reg.reim om det brukes en ekstra plate?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte den originale PG plata og satte G1 motorfestet utenpå. Jeg måtte file litt på beltestrammeren til G laderen mener jeg, husker ikke om det var derfor, men det gikk iallefall veldig fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir i hvertfall at du må til med modding av reg-reim dekselet og at du flytter motoren tilsvarende tykkelsen på plate mot førersiden vis du legger en plate mellom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet dim.på o-ringen? Møller kan ikke skaffe o-ring og plate da dette har utgått fra deres sortiment.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.