#1 Skrevet November 6, 2012 Hva er det mest vanlige man gjør med golf 1 motorfeste,montert på PG motor for å tette for vannkanal i blokka på reg.reim siden? Tenkte muligens å fylle på med sveisefuger på motorfestebraketten samt planslipe etter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2012 En tur på eBay. Der får du ferdig motorfeste tilpasset sånn at det dekker. Eventuelt mekke plata større/ny plate sjøl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2012 Blir det for liten plass mellom motorfeste og reg.reim om det brukes en ekstra plate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2012 Jeg brukte den originale PG plata og satte G1 motorfestet utenpå. Jeg måtte file litt på beltestrammeren til G laderen mener jeg, husker ikke om det var derfor, men det gikk iallefall veldig fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2012 Blir i hvertfall at du må til med modding av reg-reim dekselet og at du flytter motoren tilsvarende tykkelsen på plate mot førersiden vis du legger en plate mellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2012 Noen som vet dim.på o-ringen? Møller kan ikke skaffe o-ring og plate da dette har utgått fra deres sortiment. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...