#1 Skrevet November 6, 2012 Jeg skal plastidippe porsche cup 1 felgene som skal på golfen til sommeren. Er veldig usikker på hvilken farge som vil se bra ut uten å velge svart eller hvit! De fargene jeg har vurdert hittil er camogrønn, gul og blå. Kom med noen innspill og bildeeksempler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2012 Jeg hadde sølvgrå felger tornadorød bil. Så bra ut. Men det blir kjedelig her. Gullmetalikk blir fint. Det samme blir bronsebrunt. Mintgrønne felger blir ekstremt. Men det kan bli fett. Eller blir det stygt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2012 ville ha bronze farga felger vis jeg skulle ha lakka felger mot rød bil.. svart kan bli for mye men kan i enkelte tilfeller bli bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2012 Hadde selv en tornadorød Golf 2 i sin tid, og denne sto det blanke 9x16" Brock B2 felger på. Syntes selv det så veldig bra ut Ellers har jeg hvite sommerhjul på den tornadorøde T5'en jeg har som bruksbil nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2012 Mange fine forslag her, men hva tror folk om beige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2012 min bmw cab som er lakkert tornado rød... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2012 hva med svarte felger med rød kant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2012 Jeg støtter gull, gunmetal og hvit. Men hva grå, sånn grunningsgrå. I stedet for beige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2013 gutten har nå kjøpt mørkeblå a4 hvilken farge anbefales her da? tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...