#1 Skrevet November 6, 2012 Heihei Jeg har en 2.3 10v NG som har fått en fæl knakkelyd. Den høres best fra under bilen. Et lydklipp: Noen som har bekjentskap med denne knakkingen? Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2012 Hørtes ut som rådelager. Hadde noe lignende lyd da jeg hadde dårlige rådelager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2012 Var redd for det. En Audi mekaniker så videoen og mente det ikke hørtes ut som rådebank. Slikt er jo vanskelig å finne ut av gjennom en video, så skal nok få den inn på en skjekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2012 Kikket litt igjen i dag. Lyden forsvinner når clutchen trykkes inn. Kan virke som utløserlager eller akslingen fra girkasse da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2012 Jeg har akkurat samme lyd i banebilen min og der er utløserlageret veeeeldig slitent:P SÅ hvis det forsvinner når du trykker inn clutchpedalen så er det nok det som er problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2012 Da er jo det gode nyheter. Er jo mye greiere og ikke minst billigere å få byttet det. Gir mening det du sier Bjørn, da clutchen min er på sine siste kilometer Var virkelig lite klar for motortrøbbel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...