#1 Skrevet November 6, 2012 Jeg trenger en bakluke til min golf mk1 Er det noen der ute som har en bakluke som skal selges? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2012 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2012 bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2012 Om du ikke finner noen som selger så har Parts & Retards: http://www.partsandretards.no/kun-volkswagen/golf-1/karrosseri/reperasjondeler/bakluke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2013 opp med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2013 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2013 Ingen som har partert en delebil? Jeg trenger også masse annet. Send gjerne pm hvis du har mk1 deler som støver ned :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2013 Har en som det er sveiset igjen visker/låseknapp hull på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2013 Jeg har delebil! med bakluke og tilogmed takluke...1983 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 12, 2013 Dealen er inngått med Siv Anita, og delebilen hentes om noen uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...