#1 Skrevet November 6, 2012 Låsbart takstativ til Audi a8/selges (D3 2003-->) Delenummer: 4E0071126. Nypris Møller: 2490,- Selges under halv pris, dvs 1200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2012 .....kom med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2012 Hei Johan Jeg er interessert Har du bilde av stativet? Kan det monteres ski / sykkel-stativ/holder på dette stativet? Stein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2012 Hei Stein, Jeg kan ta bilder hvis du ønsker det, ellers er det identisk med dette: http://www.audi.co.uk/audi/owners-area/audi-accessories.html?appLink=%2Faccessories-searcher%2Fdetails.do%3FaccessoryId%3D88 Jeg har ikke prøvd dette selv, men har sett folk montere THULE ski/sykkel/svigermor/kajak- holdere på orginale Audi stativ. Kan være behjelpelig med frakt til Fornebu. MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2012 Da tar jeg sjansen på at jeg kan få montert andre stativer oppå det igjen, jeg har nemlig et par liggende Jeg regner med at du har nøklene og at låsene er i orden? Og at stativet ellers er i orden Jeg kan fint møte deg / hente det på Fornebu eller møte deg i Drammen til helgen Ring meg gjerne på 92 42 12 42 så avtaler vi nærmere Stein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2012 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...