#1 Skrevet November 6, 2012 A4en har begynt å lage gnisselyder fra multireima når den er kald, så tok en titt under panseret før idag.. ser ut som det er noen av reimhjulene som lager kast, eller er det strammeren som har fått det? Se video.. http://s94.photobucket.com/albums/l84/vismvims/90q85/?action=view¤t=VIDEO0024.mp4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2012 Det lille av kast du ser der er vel relativt normalt? Om det er motor av typen med kun EI reim ville jeg satt pengene mine på idle-rulla som reima går over mellom servo og klimapumpe. Den knirka som fy på min når motor var kald og været var fuktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2013 Bump. Ikke fått sett noe mer på det, men lyden er der enda, mest i kaldt vær. Er det denne det er snakk om? http://seekpart24.com/febi/belt-tensioner-v-ribbed-belt-26569?c=100441&at=12885 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2013 Kan jo være et lager på reimskivene som bråker også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2013 hørtes ganske likt ut som min, blir lyden verre med klima på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2013 spray på crc5-56 da blir iallefall reima stille:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2013 spray på crc5-56 da blir iallefall reima stille:) ..og slure. Til slutt gå i stykker da 5-56 ødlegger gummi. Bruk heller silikonspray hvis du skal teste, evt reimspray. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2013 ..og slure. Til slutt gå i stykker da 5-56 ødlegger gummi. Bruk heller silikonspray hvis du skal teste, evt reimspray. Aldri opplevd sluring eller reim havarai av 5-56, men reimspray har jeg iallefall fått lyd av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...