#1 Skrevet November 7, 2012 Heisann. Kjøpte meg nylig min første Audi, og oppdaget etterhvert at den sugde inn luft fra tankrøret. Suger såpass at tanklokket vibrerer å lager lyd. Kan tenke meg at det er en lufteslange eller ventil som er tett. Så lurer litt på hvor jeg skal se etter feilen. Bilen er en Audi A4 1,8TQ 1996. Mvh Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2012 Har samme problem på min 1.8 A4. Kan ikke sku igjen lokke heilt. Da begynner bilen og fjukse litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2012 Ja samme her, prøvde tanklokket til en venn da stoppet luftsuset helt. Men ble veldig ugjevn på turtallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2012 du har en ventil framme i motorrommet som står på luftfilter boksen, denne har 2 ledninger inn på et stikk og to slanger ut av. sjekk at denne tikker når motoren går. den er til kullfilteret, hvis denne fungerer som den skal så kan kullfilteret være tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2012 Fant ventilen og den tikket ikke. Kullfiltret hvor sitter det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...