#1 Skrevet November 7, 2012 Hei, har en kompis som stilte meg et spørsmål jeg ikke kan svare på, så støtter meg på ekspertisen her. Han er eier av en 03 A6 1,8T med havarert motor og lurer på om noen som kan svare på noen spørsmål om motorkoder til disse bilene. Bilen er en AWT med automat, og han blitt fortalt at den skal gå overens med en AEB. Han vil gjerne ha det bekreftet før han handler... Noen som vet?? takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2012 I familiealbumet har de forskjellig delenummer og ser helt forskjellige ut i alle fall. Helt annen bunndel på AWT kontra AEB. Toppen har også forskjellig delenummer. Et lite søk så fant jeg denne også: http://forum.vacn.no/showthread.php?207896 Så svaret blir vel nei, det passer ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2012 Supert, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...