Deler søkes til Audi Coupe GT 1,9R 1982

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Endelig kommet ordentlig i gang med Coupe Gt prosjektet mitt, mer rust (som vanlig) enn antatt. Derfor har jeg en liten liste med ting jeg trenger:

 

-Panser

-Skjermer

-Dører

-Fangere, både foran og bak

-Hele frontstykke

 

Da jeg vil ha bilen mest mulig original ønsker jeg fortrinnsvis fangere/skjermer fra 1981-84 modell.

Også på jakt etter interiør, helst av den originale typen som sitter i tidlig GT, men fra nyere type kan også være av interesse

 

Legger med en link med biler av typen fangere og interiør jeg i hovedsak er på jakt etter-

 

http://www.kvquattro.com/1982AudiCoupeBrochure.html

 

Håper å jeg får tak i delene så bilen kommer på veien igjen, tidlige GT`er begynner det å bli lengere i mellom

 

Betaler greit for de riktige delene.

Har komplett motor og gir fra en UR- 2,1 10VT (1982/3) modell som evt kan være betaling/delbetaling for deler. Har ikke bruk for den selv

 

 

Mvh Lars-Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et panser og en bakluke med litt smårust på og et originalt ratt liggende. Mulig jeg har mer om du trenger noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det du holder til da? Har panser i fra en -83 gt og brun/grått interiør i fra en -87 gt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det du holder til da? Har panser i fra en -83 gt og brun/grått interiør i fra en -87 gt.

 

 

Hei!

Jeg holder til i Trøgstad, så ikke lange veien. Hva har du tenkt deg for delene?

 

- - - Updated - - -

 

Har et panser og en bakluke med litt smårust på og et originalt ratt liggende. Mulig jeg har mer om du trenger noe annet.

 

Takk for tilbudet, me blir vel dyrt med frakt på noe sånt helt fra deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan det nok bli ja. Du kjenner ingen som kjører lastebil i distriktet da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.