#1 Skrevet November 7, 2012 Hei og hopp! Endelig kommet ordentlig i gang med Coupe Gt prosjektet mitt, mer rust (som vanlig) enn antatt. Derfor har jeg en liten liste med ting jeg trenger: -Panser -Skjermer -Dører -Fangere, både foran og bak -Hele frontstykke Da jeg vil ha bilen mest mulig original ønsker jeg fortrinnsvis fangere/skjermer fra 1981-84 modell. Også på jakt etter interiør, helst av den originale typen som sitter i tidlig GT, men fra nyere type kan også være av interesse Legger med en link med biler av typen fangere og interiør jeg i hovedsak er på jakt etter- http://www.kvquattro.com/1982AudiCoupeBrochure.html Håper å jeg får tak i delene så bilen kommer på veien igjen, tidlige GT`er begynner det å bli lengere i mellom Betaler greit for de riktige delene. Har komplett motor og gir fra en UR- 2,1 10VT (1982/3) modell som evt kan være betaling/delbetaling for deler. Har ikke bruk for den selv Mvh Lars-Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2012 Har et panser og en bakluke med litt smårust på og et originalt ratt liggende. Mulig jeg har mer om du trenger noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2012 Hvor er det du holder til da? Har panser i fra en -83 gt og brun/grått interiør i fra en -87 gt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2012 Hvor er det du holder til da? Har panser i fra en -83 gt og brun/grått interiør i fra en -87 gt. Hei! Jeg holder til i Trøgstad, så ikke lange veien. Hva har du tenkt deg for delene? - - - Updated - - - Har et panser og en bakluke med litt smårust på og et originalt ratt liggende. Mulig jeg har mer om du trenger noe annet. Takk for tilbudet, me blir vel dyrt med frakt på noe sånt helt fra deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2012 Ja det kan det nok bli ja. Du kjenner ingen som kjører lastebil i distriktet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...