Webasto - audi a6 allroad 2001

Anbefalte innlegg

Hei folkens, er ny på dette forumet og håper nå på litt hjelp fra dere. Har en audi allroad 2001 modell. Det er orginal montert webasto på denne. Type thermotop z/c-d for diesel. Har en fjernkontroll og den kan også styres via menyen i kjøredisplayet. Men, den virker ikke. Har hatt den på et verksted og fikk da vite at det ikke var mulig å kjøre diagnose på denne.??

Så hvordan skal jeg gå frem for å finne ut hva som et galt og eventuelt om hele enheten er død? Ingen tegn til liv i det hele tatt både når jeg velger oppvarming eller vifte via menyen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk sikring først. Ofte så ryker denne da luftpumpa til forbrenningskammeret går tregt. I så tilfelle kan det fikses ved å ta ut pumpa og rengjøre godt.

Sikringer er i alle fall første sted å begynne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme bil og webasto, og får frem enheten på vag-com..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De på kristiansand bilverksted sa det ikke var mulig å koble til å lese koder av webastoen på denne bilen?? Mulig de ikke har utstyret til det da...

Hvor er sikringen til webastoen plassert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.