#1 Skrevet November 8, 2012 (endret) Som topic sier. Snakker da om noen fake plastikkskruer rundt hele felgen. Går ikke å skru dem ut, går ikke med tang og det går heller ikke an å pirke dem ut med skrujern.. Noen som har noe klokt å si om dette: klø : Tenkte å lakkere felgsenteret, men vil ikke lakke disse "skruene".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2012 Vil vel tro at en løsning er å få borret dem ut , lage nytt hull m/gjenger og så skru inn " orntlie " skruer. Mye arbeid men noe skal en jo ha å drive med om vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2012 Hvis de bare er av plastikk, så vedder jeg på at de ikke har noen gjenger, og at de bare er limt fast i hullene... Da er det nok bare borret som fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2012 Såpass ja.. Er vel boret som er eneste mulighet da ja:( Er det mulighet å få tak i nye noen steder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2012 Se her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2012 Se her ja, akkurat det jeg var ute etter!! Tusen takk for link:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2012 Noen som har handlet fra denne siden eller? De sender vel til Norge? Er ikke stødig i tysk, for å si det mildt, men Google hjelper meg litt på vei i hvertfall:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2012 Jeg kjøpte vel tønnene til mine OZ Futura der... Vet ikke hvordan de er på "fake shit":p :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2012 Ingen fare å handle fra de, nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2012 Neida, sendte en mail eg.. Fikk bekreftet at dem sender til Norge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...