Anbefalte innlegg

har hatt golfen min på hjulstilling i dag. har ikkje fått kjørt bilen mer enn et par hundre meter. kjennes greit ut. Men leste hjulstillingspapirene. var ikkje videre imponert over camber-arbeidet bak! bilen er senket, men er justerbare armer bak så de skulle fått riktige vinkler bak mener eg.

noen som har noe formening om eg burde inn å klage på arbeidet? camberen bak var jo halve grunnen til at eg skulle inn på hjulstilling :/

tror eg har lagt til en pdf fil med vinklene

hjulstillingsvinkler.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den mye senket.. ?

Min fikk de ikke til forran med 35mm eibach fjærer...

Det er snakk om en a3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte du 4 eller 2 stag? er jævlig vanskelig å justere spissinga bak på disse. spesielt om cambern skal være rett. derfor kan man kjøpe 4 stag for å gjøre justeringen kjempelett. da drar man inn begge stagene samtidig for å holde camber lik men spissingen endres. jeg hadde klaget på dette om du har 4stag. virker ikke som om de har sett stagene. Gjorde du det klart for de på arbeidsordre att du hadde montert justering bak? jeg hadde kjørt til møller for å gjøre dette... :) vet ikke hva du betalte men burde ligge på ca 1500-2000kr.

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.