#1 Skrevet Mai 3, 2005 Jeg fatter ikke at det skal være mulig, noe så tragisk, nytt trek + seteinnhold + varmetråder koster meg nesten 5lapper. +evt arbeid. Merket at det begynte å lukte svidd, så merket jeg at jeg fikk støt imeg, istedet for varme, så sved det noe jævli i ræva, så måtte reise meg og svinge av veien, da røk det av setet. Her er mobil bilde av resultatet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2005 såpass ja, lurer på om jeg også har et par sånne merker i setene. Kjipt det der. Er bare å la vær å bruke setevarmerene det. jeg skal ta ut sikringen da de nye setene jeg skal ha etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2005 Har det ikke vært noen reklamasjonssaker på grunn av dette tidligere? Jeg ville uansett tatt dette opp med forhandler evt Møller direkte, hvis bilen er bruktimport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2005 Har hørt etter reklamasjonsrett, men går på de vanlige 5årene kun. Bilen er ikke bruktimport nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2005 Helt normalt på VAG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2005 det der er helt normalt, men på strand veien auto når jeg jobba der så limte vi bare inn nytt ellement som koster ca 200 kroner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2005 vanlig i de fleste biler at elementene ryker,vanlig grunn er at folk ikke løfter raua si inn og setter seg ned på puta ,men sklir henover på puta,tilslutt så blir det kortslutning i varmeputa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...