HJELP; Setevarmeren min brant opp settet!

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke at det skal være mulig, noe så tragisk, nytt trek + seteinnhold + varmetråder koster meg nesten 5lapper. +evt arbeid.

Merket at det begynte å lukte svidd, så merket jeg at jeg fikk støt imeg, istedet for varme, så sved det noe jævli i ræva, så måtte reise meg og svinge av veien, da røk det av setet.

Her er mobil bilde av resultatet:

huff1.jpg

huff2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass ja, lurer på om jeg også har et par sånne merker i setene. Kjipt det der. Er bare å la vær å bruke setevarmerene det. jeg skal ta ut sikringen da de nye setene jeg skal ha etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det ikke vært noen reklamasjonssaker på grunn av dette tidligere? Jeg ville uansett tatt dette opp med forhandler evt Møller direkte, hvis bilen er bruktimport.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt etter reklamasjonsrett, men går på de vanlige 5årene kun. :(

Bilen er ikke bruktimport nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt normalt på VAG. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der er helt normalt, men på strand veien auto når jeg jobba der så limte vi bare inn nytt ellement som koster ca 200 kroner!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanlig i de fleste biler at elementene ryker,vanlig grunn er at folk ikke løfter raua si inn og setter seg ned på puta ,men sklir henover på puta,tilslutt så blir det kortslutning i varmeputa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.