#1 Skrevet November 9, 2012 Hei, Da jeg har begynt å se på boligkjøp må jeg dessverre selge god bilen.. Har laget klar Finn annonse og legges ut på Finn i neste uke, men kan legge den ut her først for å se om det er noen i klubben som er int. Fra Finn annonse: Pen og velholdt Audi A4 2009 2,0 TDI (120hk)139 500 km selges. Bilen selges grunnet hus kjøp og undertegnede er bil-entusiast så den er behandlet godt. Bilen er kjøpt ny hos Møller Bil Fredrikstad og jeg er andre eier. Noe av utstyret: *S-line Sportspakke (35mm org. senking) *S-Line Interiørpakke (Delskinn) *Original S4 Grill (vanlig grill kan medfølge) *LED Lys *Alu hjul på sommer og vinter(Originale S-Line 18" felger på sommer lekre Aez 17" felger på vinter) *Ettermontert Xenon Tåkelys *Elektrisk korsryggstøtte u. memory *El-vindu,el-speil *MLF Ratt *Førerinfosystem (ikke farge) *Radio-cd (inkl inngang for SD kort og USB penn) *Midtarmlene i skinn *Aircondition *Org Xenonlys og LED kjørelys *Isofix Sist Service 17. januar i år. Venstre og høyre hjullager fremme er byttet på garanti. To av sommerdekkene er slitt og må byttes. En del steinsprut på støtfanger og en lakkskade/ riper. (Ses på nært hold) Grunnet de to overnevnte setter jeg prisen til kun 210,000,- + omreg. Prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Har drøssevis med bilder, bare spør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2012 Lagt ut på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37957451 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2012 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...