#1 Skrevet November 9, 2012 Noe golf deler selges. Fra 100,- og oppover Se link under. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37914285 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2012 Hei! Jeg trenger speil til førerdøra på min Golf 1 GTI. Er det du har justerbart? Er det evt mulig å handle med deg imorgen formiddag? Mvh Per Steinar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2012 (endret) Hei. Nei det er ikke justerbart. Desverre... Har ikke delene i nærheten, så det må bli etter jobb i tilfelle. Skal opp å hente flere deler i ettermiddag. Send meg mld på tlf om det er noe. Eller så kan jeg sende delen i oppkrav til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2012 Hei. Å skal du ha for høyre speile eller begge vist per ikke skal ha det venstre+ frakt til søgne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2012 Hei. Å skal du ha for høyre speile eller begge vist per ikke skal ha det venstre+ frakt til søgne. 300,- for 1, men 500 for begge... så kommer frakt i tillegg. (244,- postoppkrav, eller overføres a konto og sendes som vanlig postpakke(pris etter vekt)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2012 Hei!Jeg trenger speil til førerdøra på min Golf 1 GTI. Er det du har justerbart? Er det evt mulig å handle med deg imorgen formiddag? Mvh Per Steinar Hei. Har sett litt på delene, og tror jeg mistforstod deg ang justering. Ja, det går an å vri på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2012 Hei. Har sett litt på delene, og tror jeg mistforstod deg ang justering. Ja, det går an å vri på dem. Hei igjen! Den er grei! :-) Men førerspeilet er ikke innvendig justerbart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2012 Hei igjen! Den er grei! :-) Men førerspeilet er ikke innvendig justerbart? Nei, ikke innvendig justering nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...