#1 Skrevet November 9, 2012 Som tittel tilsier selger jeg ett ratt til touran,golf,jetta,eos,passat,caddy rundt om 06-07mod. Airbag følger ikke med og det eneste som er av sår er på plastdekselet under airbag, dette tror jeg man får kjøpt nytt på ebay. Stiller ingen garanti for att knappene virker! Det er ingen slitasje på skinnet eller knapper da jeg tror det har blitt byttet på en nybil grunnet sår på plastdekselet. Hva man kan kreve for noe slikt vet jeg ikke, men setter pris til 2000/bud. Sjekket prisen på jobb og den var på 8000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2012 gir denne ett løft ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2012 Hadde det vært et GTI/R32-ratt med flat bunn, så hadde jeg tatt det med én gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2012 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2012 Må nok ned i pris, prøvde å selge samme selv, regn med 1000-1200kr.. Passer på Passat opp til 2009 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2012 Ja, alle bud blir vurdert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...