#1 Skrevet November 9, 2012 Hei Har forsøkt å søke både her på forumet og på google for å finne ut hvilken type Webastovarmer som står originalt i min Audi A4 2,0 TDI, 2007 modell. Noen som vet? Saken er den at fjernkontrollen har tatt kvelden, og jeg trenger derfor en ny en. Den originale som følger med er en svær koloss på størrelse med en gammel Sony Ericsson mobil, og jeg tenkte det kanskje kunne være mulig å få tak i en mindre som passet? Ser at det selges (minst) to varianter på ebay: Webasto T90 Remote Volkswagen Skoda Audi Brand New 7E0963511A | eBay og denne: Land Rover Range Rover T91 Telestart Heater Remote Fob Webasto | eBay Vil noen av disse kunne fungere? Takknemlig for tips og råd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2012 Du trenger en slik: T100. Da får du en sender og en mottaker. Med bitte lite granne tankevirksomhet, får du denne på plass.... Du må ha et sett hvor sender og mottaker hører sammen. Gå inn på denne siden, hvor det er en del tips; Webasto for akkurat det du skal gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2012 Takker for svar. Dette er sikkert en kjempeløsning, men den var jo fryktelig dyr! Er jo tross alt konebilen vi snakker om Er det ikke mulig med en enklere løsning ala den jeg forsøkte å linke til i første innlegg? Hmm, ser at linkene ikke fungerer, prøver igjen: http://www.ebay.com/itm/Webasto-T90-Remote-Volkswagen-Skoda-Audi-brand-new-7E0963511A-/221148076742?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item337d73dac6 http://www.ebay.com/itm/LAND-ROVER-RANGE-ROVER-T91-TELESTART-HEATER-REMOTE-FOB-WEBASTO-/271098634892?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3f1ebce28c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2012 Gjør det ordentlig med en gang! T100 er svaret. Du må ha sender og mottaker av samme model. 2500 kr kan du spandere på din fru! Forresten hvordan vet du at det er senderen? (T60?, egentlig tvilsomt på en 2007 model, men,men) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2012 Joda, kan sikkert spandere den summen, akkurat det var vel ment som en spøk fra min side. Poenget var vel heller at jeg syns det blei litt mye greier. Om jeg er sikker på det er fjernkontrollen? Ja, den har rent full av batterisyre, samt at lokket bak er knekt, så ja - rimelig sikker på at det er den jeg ønsker å bytte ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2014 Løfter denne igjen... Har ikke gjort noe med dette ennå, men sitter ser litt på ebay. Kan det være en mulighet for å benytte denne saken? http://www.ebay.de/itm/Standheizung-Webasto-Thermo-Call-TC3-GSM-Telefon-Telefonaktivierung-Handy-Funk-/200717035370?pt=DE_Autoteile&hash=item2ebbaae76a Hadde jo vært greit å slippe hele fjernkontrollen - mobilen har man jo uansett for hånden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...